wtorek, 16 stycznia 2018

Trzecia dycha do maratonu

Witam! ✋✋✋

Właśnie wczoraj zapisałem się na "Trzecią dychę do maratonu", która odbędzie się 17 lutego o godzinie 22:30. Od godziny 14 uruchomiono zapisy, po którym zapisało się już ponad 500 osób po 4 godzinach zapisu, także nocna dyszka nabiera większego zainteresowania wśród biegaczy. :)

Co to trasy nocnej dyszki:

  • Trasa będzie usytuowana po raz pierwszy obok Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego przy ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 (dzielnica Felin).
  • Trochę mi się nie podobają godziny rozpoczęcia zawodów (w ubiegłym roku było o 22), bo łatwiej dojadę na te zawody (linia 153 przy ul. Wileńskiej na przystanku Osiedle Słowackiego), ale po nich to naprawdę będzie ciężko wrócić, bo będą tylko i wyłącznie kursować linie nocne po którym na stancję prawdopodobnie dotrę po 45 minutach, ale chętnie przetestuję tą trasę, nie mogę się doczekać. :)
  • Miałem w poprzednim roku wystartować w zawodach na 10 kilometrów (nawet się zapisałem na te zawody - trochę niepotrzebnie przetraciłem te 30 zł), ale trudno, musiałem się pogodzić z kontuzją, która jest zmorą pośród biegaczy - syndrom pasma biodrowo - piszczelowego. Złapałem go podczas treningu na 10 kilometrów (prawdopodobnie poślizgnąłem lekko po śniegu i po kilku kilometrach krzyczałem z bólu i ze złości). Walczyłem z tą kontuzją do upadłego, indywidualnie, bez niczyjej pomocy, za pomocą porad w Internecie, w filmikach na YT, smarując się dużą dawką końskiej maści, także jakoś zapobiegłem tej kontuzji po kilku tygodniach walki. 😂😂😀😀 Podsumowując, nigdy się nie poddałem!! 💪💪
  • Reasumując dzisiejszy blog, pamiętajcie o tej kontuzji to co wspomniałem wcześniej. Jak zaboli wam po przebiegnięciu kilku kilometrów to przerywacie trening i wracacie do domu. Najlepiej to iść do fizjoterapeuty i się zbadać, to najlepsza opcja, chyba, że chcecie sami to zrobić tak jak JA!!!
Pozdrawiam i miłego wieczoru! :)

~ Majdański Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz