niedziela, 7 stycznia 2018

Nowy Rok 2018

Dobry wieczór w ten Nowy Rok 2018! Jak tam wrażenia po sylwestrowej zabawie? U mnie to skromne oraz rodzinne przyjęcie było, także jakoś tam się troszkę wybawiłem. ;)
Na stronę wrzucam mój plan zawodów biegowych na 2018 r. Na razie mam zaplanowanych 5 wyścigów w poszczególnych miesiącach począwszy od lutego do końca czerwca.
Pierwsza z nich to "Trzecia dycha do maratonu" - 17 lutego, w marcu to bieg "Tropem Wilczym" upamiętniający żołnierzy wyklętych AK - 4 marca. (dystans 3 x 5889) W kwietniu odbędzie się ostatnia edycja w tym sezonie biegowym w Lublinie na 10 km "Czwarta dycha do maratonu" - 8 kwietnia. W maju odbędzie się kulminacyjny bieg, w którym już od dawna planuję i mam nadzieję, że uzyskam w nim najlepszy czas czyli 5. edycja "Półmaratonu Chełmskiego" - 27 maja. Ostatnim biegiem przed rozpoczęciem wakacji to "Chęć na pięć" - 10 czerwca.
W pozostałych miesiącach uwzględniłem tzw. "wolne terminy" (przygotowania do sesji, praktyki studenckie, ewentualnie jakaś może praca mi się przytrafi).
W trzech ostatnich miesiącach (październik, listopad, grudzień) zamierzam wystartować w tych zawodach, co startowałem w końcówce 2017 roku, ale termin rozgrywania zawodów jest wciąż nieznany. Prawdopodobnie dowiem się jak będzie nowy kalendarz Grand Prix na sezon 2018/2019.
Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę! ;)
~ Majdański Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz