niedziela, 7 stycznia 2018

Pierwszy bieg w tym roku!

Siemka!
Wstawiam na stronę wczorajszy pierwszy bieg po Lublinie w tym Nowym Roku. Pokonałem 10 km w czasie powyżej 50 minut, także potraktowałem bieg jakoś treningowo.
Trasa wiodła przez Wileńska, Wąwóz LSM, Nadbystrzycka, Zana, Filaretów i Głęboka.
Na pierwszy rzut oka można zauważyć, że zaktualizowałem najnowszą wersję mojej ulubionej aplikacji. Miałem to już dawno zrobić, ale stara wersja była jak dla mnie jeszcze dobra.  Szczerze to zawiera wbudowane nowe funkcje (można zrobić zdjęcie wraz z pomiarem dystansu, czasu oraz średnim tempem), udostępnić na instagram, facebook oraz WhatsApp. Minusem jest to, że musiałem czekać na generowanie mapki po treningu, po którym mogłem zrobić screena. 
Kolejny trening jutro z rana , też na 10 km. 
Pozdrawiam i miłego dnia! 
~ Majdański Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz