piątek, 26 stycznia 2018

Piąteczek :)

Dobry wieczór! ✋✋

Jak piątkowy wieczór u was mija?

👉 U mnie dzisiaj dzień przerwy od biegania, także rozpocząłem naukę do poniedziałkowego egzaminu. W sumie mam dwa egzaminy przed rozpoczęciem sesji, także taki przypadek pierwszy raz w życiu, że skończę egzamin na rozpoczynającym się w przyszły czwartek sesji egzaminacyjno-zaliczeniowym. Daje to w sumie dużo korzyści bo będę miał dwa tygodnie czasu na przygotowanie do "nocnej" dyszki do maratonu (17.02.2018r.), a drugie, że będę mógł na spokojnie wypoczywał od trudnego semestru zimowego. 😊

👉 Wczoraj odbyłem trening na dystansie 10 kilometrów przygotowujące do półmaratonu w Chełmie i na "nocną" dyszkę. Trasa prawie podobna co biegałem w ubiegłym tygodniu, ale z pętlą wokół ulicy Nadbystrzyckiej i z powrotem przez wąwóz LSM. 😊

Podsumowanie treningu:
  • Czas trwania: 0:49:56
  • Dystans: 10,01km
  • Średnie tempo: 4:59 min/km
  • Maksymalne tempo: 3:54 min/km
  • Średnia prędkość: 12,03 km/h
  • Maksymalna prędkość: 15,41 km/h 
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru! 😊💪

~ Majdański Biegacz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz