niedziela, 7 stycznia 2018

Podsumowanie tygodnia 01.01 - 07.01

Siemka!
Najwyższy czas na podsumowanie tego tygodnia!
(robię to pierwszy raz, moje postanowienie noworoczne 😂)
👉 Dokładnie 31,28 km pokonanego dystansu (wtorek - 10,02 km, czwartek - 10 km i sobota - 11,26 km), czyli wynik jak na początek roku obiecujący 
👉 W kwestii pomiaru czasów przebiegnięcia tych dystansów to za każdym treningiem miałem troszkę gorsze czasy powyżej 50 minut. W sobotę już szybciej przebiegłem ten dystans, ale już po 9 km opadłem całkowicie niestety z sił, także muszę popracować trochę nad swoją kondycją.
👉 Wtorkowy oraz czwartkowy trening przebiegał w godzinach wieczornych ale będę się mniej starał biegać wieczorami ze względu na lekką obawę przed smogiem (może w zimie nie będzie aż taki straszny dla mojego organizmu). W sobotę za to przebiegłem w porze popołudniowej, tempo miałem już zdecydowanie lepsze, także coraz więcej będę biegał w dzień o ile pozwoli na to czas 
👉 Od następnego tygodnia planuję 3 treningi biegowe (jutro - 8 km, środa - 10 km i czwartek - 12 km), zobaczę czy uda mi się szybciej pobiec niż w mijającym tygodniu.
👉 Planuję od jutra zamówić roller do masowania mięśni na allegro. Mam nadzieję że od wtorku lub środy chętnie go przetestuję 
Miłego wieczorku,
Pozdrawiam 
~ Majdański Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz