niedziela, 7 stycznia 2018

5. edycja Maestrocafe Półmaraton Chełmski

Dzisiaj się zapisałem na 5. Półmaraton Chełmski (zarazem mój pierwszy w historii), który odbędzie się 28 maja br. Na liście jest na razie zapisanych 58 uczestników z 400 możliwych.
Dlaczego wcześniej się zapisałem, a nie później, gdy zostało bardzo dużo czasu do startu tego biegu?
👉 Ponieważ ceny są atrakcyjniejsze, gdyż do końca stycznia można zapłacić 40 zł (z koszulką o dowolnym rozmiarze) lub 35 zł (opcja bez koszulki). Potem ceny się zwiększają o dyszkę, ale w dniu zawodów CENA WYNOSI 95 ZŁ!!!!! Uważam to, że to troszkę za drogo jeśli spóźnialscy chcieli by w ostatniej chwili się zapisać. 
Także preferuję zasadę: "Im wcześniej, tym lepiej", żeby na tym nie stracić, a lepiej zyskać 
Mam nadzieję, że również przestrzegacie tą moją zasadę?
Miłego dnia! 
~ Majdański Biegacz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz