czwartek, 18 stycznia 2018

Obchodzę dziś 24 urodziny!!! :D

Dobry wieczór!!! ✋✋✋

👉 Obchodzę dziś swoje 24 urodziny, także strasznieee ten czas mija, więc co życzyć ode mnie: 

  • JAK NAJMNIEJ KONTUZJI,
  • NAJWIĘCEJ POBITYCH REKORDÓW ŻYCIOWYCH,
  • SUKCESÓW W ŻYCIU PRYWATNYM,
  • WIĘCEJ SATYSFAKCJI PODCZAS PRZEKRACZANIA LINII METY,
  • WIĘCEJ LUDZI ODWIEDZAJĄCYCH STRONĘ I BLOGA "MAJDAŃSKIEGO BIEGACZA",
  • UŚMIECHU NA TWARZY.
Jeszcze raz dziękuję za życzenia od wszystkich osób, które nadesłały za pośrednictwem Facebooka jak i prywatnie, dziękuję za motywację od ludzi, którzy mnie wspierają od początku aż do samego końca. To daję dużo energii by podejmować wspólne działania, a w tym i nie raz zaskoczę was pozytywnymi wiadomościami, moimi pomysłami na przyszłość by wspierać wspólnymi siłami tych ludzi, którzy naprawdę chcą się angażować w bieganie, bo bieganie pozwala na wyznaczanie celów, granic, które na pewno każdy biegacz chce zrealizować w swoim życiu. Ja też tak samo postępuje od ponad 4 lat, więc nabrałem doświadczenia z tą dyscypliną lekkoatletyczną. 😉😉




Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!!! :) :)

~ Majdański Biegacz

PS. Dzisiaj na fb dostałem od kolegi mojego sympatycznego Damiana i Mateusza zdjęcie, a zarazem drugie logo "Majdańskiego Biegacza" z wizerunkiem wściekłego byka. Przyznaję, że mi się bardzo podoba, podkreśla moją zaciekłość do walki i chwała im za to! 💪💪💪. 

Oto ich dzieło!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz