poniedziałek, 22 stycznia 2018

Podsumowanie tygodnia 15.01 - 21.01

Dobry wieczór! :)

Nadszedł czas na kolejne podsumowanie mijającego tygodnia!

👉 W poniedziałek wieczorem zapisałem się na "Trzecią dychę do maratonu", który odbędzie się 17 lutego 2018 roku. Będzie to mój pierwszy bieg w historii startu i o nietypowej porze (późny wieczór). Tym razem trasa będzie wiodła przez dzielnicę Felin w Lublinie (lokalizacja startu obok Lubelskiego Parku Technologicznego). Start zaplanowano na godzinę 22:30 (troszkę późna pora jak dla mnie, ale jakoś będę musiał się do niego dostosować).
👉 W środę przed południem przebiegłem tylko 8 kilometrów z powodu mojej kontuzji, którą złapałem podczas treningu biegowego (ból w lewej nodze). Trasa tego biegu wiodła przez ul. Wileńska, Głęboka, Muzyczna, ścieżka obok Areny Lublin, Krochmalna, Nadbystrzycka, Wąwóz LSM oraz Zana.
👉 W piątek przebiegłem 6 kilometrów w trudnych warunkach, przy śliskiej nawierzchni, tempo spokojne, bez żadnej szarpaniny także wyszło okej jak powinno. Trasa tego biegu wiodła przez ul. Skierki, Krasińskiego, Bohaterów Monte Cassino, Zana, Filaretów i Wąwóz LSM. 

Pozdrawiam!

~ Majdański Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz