poniedziałek, 8 stycznia 2018

Nienawidzę poniedziałków :D

Siemka! ;)
  • Z pewnością zauważyliście tytuł mojego, dzisiejszego posta. :) W mojej perspektywie to na pewno był średni udany poranek (mroźny, ale za to z piękną i słoneczną pogodą). Zrobiłem lekką rozgrzewkę i wyruszyłem punktualnie o 11 na trening. Od razu po starcie strasznie ciężko mi się biegało nawet przed ukończeniem pierwszego kilometra. Potem po prostu "cierpiałem" z bólu, nogi już zaczęły odmawiać posłuszeństwa (cierpiały najbardziej uda), już w głowie marzyłem tylko o tym, żeby dostać roller od kuriera i zacząć masować mięśnie. Tylko już jęczałem z bólu ;D
  • Dzisiaj zrobiłem 8,03 km w średnim tempie 5:21 min/km, w całym biegu na każdym kilometrze miałem czasy powyżej 5 minut, a najgorszy miałem 5:40 min/km na ostatnim km, a najszybsze na 5 km - 5:01 min/km, także pewne elementy są do poprawienia jeśli chcę cały czas biegać poniżej 5 min/km (wiele na mnie stać, żeby i na maksimum swoich możliwości pobiegł nawet poniżej 4:20 lub mniej). Maksymalne tempo 3:35 min/km. Co do prędkości to w porównaniu do sobotniego treningu to przebiegłem o 6 km/h mniej. 
W kwestii sprzętu:
  • Dzisiaj zamówiłem przez allegro wałek do rollowania mięśni (w kolorze czarnym), bardzo przydatny dla nawet przeciętnego biegacza, która jest przystosowana do ćwiczeń na ogół rehabilitacyjnych ale i nie tylko. Może być przydatna równiez do masażu, yogi lub do fitnessu. Cena bardzo fajna, bo TYLKO I AŻ TYLKO 14,99 zł!! Także warto skorzystać z promocji. Oczywiście zrobiłem to z przesyłką kurierską (wyszło mi w sumie 29,99 zł, czyli nie tak źle ;) ), bo jest najszybszym sposobem dostarczenia zamówienia, ale i droższą niż listy ekonomiczne lub priorytetowe. Mam nadzieję, że do jutra się doczekam mojej przesyłki. ;) 
Link poniżej:

http://allegro.pl/rm-roller-walek-rolka-do-masazu-fitness-crossfit-i7017712028.html
Na koniec mojego postu wstawiam tradycyjnie zdjęcie z dzisiejszego treningu. 

Pozdrawiam i życzę wam miłego wieczorku drodzy amatorzy biegania! :)

~ Majdański Biegacz 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz