sobota, 24 lutego 2018

Podsumowanie tygodnia 19.02 - 25.02

Siemka! ✋

W sobotnią, wieczorową porą zabrałem się za pisanie posta podsumowującego. Zwykle piszę podsumowania w niedzielę, no ale już pomyślałem że napiszę go dzisiaj, bo jutro zbytnio nie będę miał czasu (pakowanie i powrót na studia). 

Po sobotniej "nocnej" dyszce (17/18.02) odpoczywałem do środy, więc treningi wznowiłem w środę i w piątek.

👉 Środa - 21.02

W środowy wieczór zacząłem od treningu siłowego, którego połączyłem z biegiem na 5 km. Ćwiczyłem na hantlach, robiłem pompki, podciągałem się na drążku sposobem nachwytowym, potem doszły ćwiczenia na brzuszki. Na samym końcu bieg i to 5 km. Tym razem wpadło 5,26 km w czasie 0:25:52. Trasa wiodła przez całą długość Majdanu Leśniowskiego do krzyżówek i z powrotem - potem do Leśniowic i zawracanie w okolicy ośrodka zdrowia w stronę stadionu sportowego - szkoła podstawowa i obok urzędu gminy.



👉 Piątek - 23.02

W piątek rano wykonałem analogicznie ten sam trening siłowy co w środę (plus przysiady). Przebiegłem 5,24 km w czasie 0:26:17. Trasa ta sama co w środę, tylko start zaczął się w stronę Leśniowic. 



👉 W następnym tygodniu rozplanowałem 3 treningi biegowe + siłownia w CKF UMCS w czwartek po południu przed marcowym biegiem "Wilczym Tropem - żołnierzy wyklętych" 4 marca w Ogrodzie Saskim w Lublinie. To będą dnie: 

  • 27.02 (wtorek) - bieg na 12 km (popołudnie/wieczór), 
  • 01.03 (czwartek) - siłownia (popołudnie), 
  • 02.03 (piątek) - bieg na 8 km (rano),
  • 03.03 (sobota) - trening na 5 km wraz z Damianem Kowalem (popołudnie/wieczór).
Pozdrawiam! ;)

~ Majdański Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz