czwartek, 8 lutego 2018

Tłusty Czwartek :D

Siemanko! ✋✋

Dzisiaj jest wyjątkowy dzień, w którym większość osób obchodzi je z największym sentymentem czyli Tłusty Czwartek. 😀 Święto to obchodzone jest od czasów średniowiecza i zajada się tradycyjnym pączkiem lub faworkiem. 🍩🍩

Według statystyk, żeby spalić jednego pączka trzeba:

  • Bieganie lub piłka nożna - 40 minut,
  • Squash - 45 minut,
  • Jazda na nartach - 55 minut,
  • Pływanie - 50 minut,
  • Tenis - 75 minut,
  • Siatkówka - 100 minut.
👉 Dzisiaj odbyłem trening popołudniowy (8.02), w którym przebiegłem 12 kilometrów. Przed samym treningiem zjadłem jednego pączka oraz faworka, którego moja babcia przyrządziła specjalnie dla nas. Chciałem więcej, ale nie dałem się na szczęście pokusie (średnio obchodzę tą tradycję polską). Bieg odbył się przez całą długość Majdanu Leśniowskiego, następnie były podbiegi w stronę Wojsławic, skręt drogami polnymi, w którym ciężko się biegało i przede wszystkim moje buty mi się ślizgały z powodu warstwy śniegu lub śladów pozostawionych przez maszyny rolnicze. Potem w stronę lasu, pod górę, zejście w dół, obok Kościoła, cała długość Leśniowic w stronę Kolonii Leśniowice, zawrót, bieg wokół szkoły podstawowej itp. Trening bardzo ciężki, bo przełajowy a z drugiej strony najbardziej przeszkadzał mi dym, który się wydobywał z domów i było większe ryzyko smogu, ale starałem się to opanować i pobiec ostrożnie. 

Podsumowanie treningu:
  • Czas trwania: 1:00:20
  • Dystans: 12,01 km
  • Średnie tempo: 5:02 min/km
  • Maksymalne tempo: 3:35 min/km
  • Średnia prędkość: 11.94 km/h
  • Maksymalna prędkość: 16.78 km/h


👉 Wcześniej, we wtorek (6.02) pokonałem dystans 8 kilometrów. Trasa bardzo szybka, jakoś miałem strasznie szybkie tempo, które naprawdę napawa optymizmem przed "nocną dyszką". Cały czas biegłem tempem poniżej 5 min/km. Trasa wiodła przez całą długość Majdanu Leśniowskiego, Leśniowic do Kolonii Leśniowice i z powrotem. 😉


Podsumowanie treningu:
  • Czas trwania: 0:37:26
  • Dystans: 8,04 km
  • Średnie tempo: 4:39 min/km
  • Maksymalne tempo: 3:17 min/km
  • Średnia prędkość: 12.88 km/h
  • Maksymalna prędkość: 18.26 km/h


Z GORĄCYM POZDROWIENIEM! 😁😁💪

~ MAJDAŃSKI BIEGACZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz