niedziela, 18 marca 2018

Podsumowanie tygodnia 12.03 - 18.03

Siemka! ✋✋✋


W niedzielne popołudnie zaczynam od mojego podsumowania trzeciego tygodnia marca.

👉 Poniedziałek - 12.03

Zrobiłem 12 km treningu. Start odbył się wokół mojego bloku i biegałem wzdłuż ul. Zana, Wąwóz LSM, ścieżka w stronę mostu na ul. Muzycznej, Al. Piłsudskiego, Lubelskiego Lipca 80, Muzyczna i powrotna trasa od mostu do Wąwozu. Pogoda bardzo sprzyjająca do biegania (klimacik wiosenny) , troszkę wiaterek powiał, ale to mi absolutnie nie przeszkadzało (momentami było mi zbyt gorąco, musiałem czapkę z głowy zdjąć), ale polecam biegać póki nie jest mrozno i zimno :D

Podsumowanie:
  • Czas trwania: 1:01:58
  • Dystans: 12.00 km
  • Średnie tempo: 5:10 min/km
  • Maksymalne tempo: 3:44 min/km
  • Średnia prędkość: 11.62 km/h
  • Maksymalna prędkość: 16.10 km/h


👉 Środa - 14.03

Trening wieczorny przy dobrych warunkach, pokonałem 15 km. Trasa wiodła przez ul. Zana, Wąwóz LSM, Nadbystrzycka, Krochmalna, Stadionowa, Gazowa, Dworcowa, Lubelskiego Lipca 80, Aleja Józefa Piłsudskiego, ścieżka obok mostu 700 lecia, most nad rzeką Bystrzyca. Ciężko było momentami, ale dałem sobie radę. Jest progres i pierwszy tak zarazem krok przygotowań do Półmaratonu Chełmskiego, który odbędzie się 27 maja.


Podsumowanie:

  • Czas: 1:13:25
  • Dystans: 15,01 km 
  • Średnie tempo: 4:53 min/km
  • Maksymalne tempo: 3:37 min/km
  • Średnia prędkość: 12.27 km/h
  • Maksymalna prędkość: 16.62 km/h





👉 Piątek - 16.03

Trening wykonany przed samym południem, wyruszyłem przed godz. 10.50, następnie zrobiłem rozgrzewkę wokół mojej stancji, 3-4 okrążenia. Warunki niestety nie rozpieszczały, pojawił się silny wiatr, który powodował zwolnienie mojego tempa (w mniejszym stopniu) oraz odczuwalny ból nóg po mocnym środowym treningu. Najistotniejsze jest to, że zdążyłem dobiec do celu przed snieżycą, także trening był dla mnie mega satysfakcjonujący. Pokonałem dystans 13 km i wyrobiłem w tym tygodniu 40 km, który jest moim aktualnym rekordem tygodniowym w historii moich biegów 😁😁😁

Podsumowanie:
  • Czas: 1:06:22
  • Dystans: 13,02 km 
  • Średnie tempo: 5:06 min/km
  • Maksymalne tempo: 3:30 min/km
  • Średnia prędkość: 11.75 km/h
  • Maksymalna prędkość: 17.15 km/h



Dodatkowo zapisałem się na ostatnią edycją przed Maratonem Lubelskim (Czwarta dycha do maratonu), która odbędzie się 8 kwietnia nad Zalewem Zemborzyckim. Trasa ta sama co podczas pierwszej dyszki w październiku (start/meta rozlokowany nad Słonecznym Wrotkowem). Prawdopodobnie może paść rekord frekwencji osób biorących udział w tych zawodach, więc zapisy rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. 😀😀😀

Pozdrawiam i życzę miłej, niedzielnego popołudnia! ;)

~ Majdański Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz