niedziela, 11 marca 2018

Podsumowanie tygodnia 05.03 - 11.03

Siemka! ✋

W dzisiejszym poście chciałbym podsumować moje wyczyny treningowe w mijającym tygodniu oraz dodać kilka informacji na temat biegowych zawodów w regionie. 😊

PODSUMOWANIE TRENINGÓW:

08.03

Trening odbył się w godzinach późno popołudniowych po Majdanie Leśniowskim i w Leśniowicach. Warunki sprzyjały ku temu biegu (piękny zachód Słońca). Miałem w planie pobiec wokół stadionu sportowego, ale niestety zauważyłem, że bieżnia żużlowa była zalana po roztopach śniegu i musiałem nagle zmienić trasę biegu. Wydłużyłem go w stronę Leśniowic Kolonii. Wpadło dziesięć kilometrów w czasie około 48 minut, jak dla mnie to jest dobry rezultat i prognostyk przed ostatnią dychą w Lublinie w sezonie biegowym.

Podsumowanie:

Czas trwania: 0:47:50
Dystans: 10,01 km
Średnie tempo: 4:47 min/km
Maksymalne tempo: 3:12 min/km
Średnia prędkość: 12.56 km/h
Maksymalna prędkość: 18.74 km/h





10.03

Bieg przez Teresin Pierwszy i Drugi. Trasa wynosząca 10 km była obfita w podbiegi i w obniżenia, przez puste drogi i przy pięknej, słonecznej aurze. Momentami Słońce mocno nagrzewało mój organizm, że już robiło mi się strasznie gorąco (musiałem zdjąć bluzę biegową). Trasa wiodła przez Majdan Leśniowski - Pierwszy Teresin - Drugi Teresin - Sarniak - kościół w Majdanie.

Podsumowanie:

Czas trwania: 0:48:37
Dystans: 10,02 km
Średnie tempo: 4:51 min/km
Maksymalne tempo: 3:43 min/km
Średnia prędkość: 12.36 km/h
Maksymalna prędkość: 16.15 km/h
  



11.03

  • Zapisałem się na ostatni bieg w sezonie kalendarzowym zaliczanym do Grand Prix Lublina 2017/2018 czyli "Czwarta dycha do maratonu". Bieg odbędzie się znów nad Zalewem Zemborzyckim tak jak to bywało podczas pierwszej edycji tego biegu. Bardziej liczyłem tym razem na inną trasę, no ale to już za pewnie stało się tradycją odkąd pierwsze wiosenne biegi odbywają się właśnie w tym miejscu. Biegacze po świętach wielkanocnych wyruszą 8 kwietnia o godzinie 12:00. Zapraszam już teraz do śledzenia rywalizacji najlepszych biegaczy na Lubelszczyźnie! :) 
  • Odbył się bieg w Puławach - "Zielonych Sznurowadeł". Biegacze mieli do pokonania dystanse na 5 oraz na 21,095 km,
  • Ruszył dzisiaj najnowszy cykl biegu #biegnijlublin, który ma promować wszystkie osoby zaczynające dopiero przygodę z bieganiem oraz rywalizację sportową jak na najwyższym poziomie. Na pierwszy ogień poszła trasa, na której rywalizowali dzieci w mniejszych dystansach, a na deser - bieg na 5 mil (ponad 8 km). Start odbył się na Stadionie Lekkoatletycznym przy al. Józefa Piłsudskiego. Cieszę się, że ta impreza została włączona do kanonu biegowego w Lublinie (miejmy nadzieję, że na stałe). Liczę na start w tej imprezie już w tym roku.
Pozdrawiam! :)

~ Majdański Biegacz
   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz